26 Januari

Godmorgon.Hade faktiskt gjort en videoblogg åt er men såklart gick den ej att ladda upp på videofyme.. typiskt.
 
Men aja, igår efter skolan åkte jag Frida och Olivia in till stan och små shoppade lite vilket var mysigt. Senare vid fyra hade jag och Sofie nageltid så jag mötte upp henne och vi fick våra naglar fixade. Vilket var super skönt ! Sen gick vi och köpte massa grönsaker och frukt och mös med det framför en film.
 
Sofie sov över här och nu har hon precis åkt.. Så ska hoppa in i ducshen och börja städa mitt rum för senare idag kommer lite släkt hit och vi ska fira mig som fyller år nästa vecka! Wehåå ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Något som kan hjälpa

Hej fina du!
Nu är det såhär att jag precis startat en helt ny blogg, har varit bloggare i ungefär 3 år och har haft så mycket bakom mig, lade ner bloggen och nu bestämde jag mig för att jag ska köra igång igen. För er som känner att ni inte har stöd eller någon som hjälper er på traven när allting är nere. Då är det bara att komma in på min blogg och lära och läsa mina åsiker, kanske ni får en bättre syn på saker.

Ni får gärna komma med frågor, anonym eller inte. Svarar vilket fall som helst. Sedan skulle det vara enormt snällt om du kunde länka min blogg i ett inlägg eller något liknande. Skulle värma jätte mycket. Kanske kan hjälpa dig i svåra situationer dessutom. Om inte så titta gärna förbi iallafall.

Puss & Kram. Ha en bra dag!

/ Beforetears.

2013-01-26 @ 20:26:15
URL: http://beforetears.blogg.se
Postat av: Endolia

Mm det ser gott ut. Föresten, hur gick det med alla rubrikförslag jag och andra gav? Har inte varit här inne på länge så om ni skrivit något och jag inte sett det ber jag om ursäkt :)

2013-01-27 @ 11:09:41
URL: http://endolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0